tisdag 21 april 2009

Ljusblå Hjärtan efterlyser...

Vi på Lusblå Hjärtan bloggen har ni låtit tanken att presentera supporters snurra några varv runt globen. Vi är såklart med på det med var ska vi börja? Finns det någon där ute som har ett förslag eller någon ni vet skulle ställa upp på detta så lämna ett avtryck i kommentarerna!

Vi vet lika väl som Ni att Råås Finest supportrar håller världsklass så det är bara att ge oss en vink så ska vi se till att på allmän begäran göra ett par snygga reportage.

Forza Råå och dess ljusblå supporters!

3 kommentarer:

  1. Finns det ingen som brukar se varenda hemmamatch, eller som i ur och skur står oah hejjar?

    Jag själv får tyvärr hålla mig till matchreferat, resultatsidor etc, tills det kommer nån sorts liverapportering. ;)
    /östgöten

    SvaraRadera
  2. Mina tips: Ingelas föräldrar, Mårtens mamma, mina föräldrar.... En man på mitt jobb... De är typ på alla hemma matcher :)

    SvaraRadera
  3. Karolinas och Lindas familj är också ofta på matcherna.

    SvaraRadera